1. Jak zarejestrować się?
Rejestracji dokonuje się na www.besport.pl w zakładce Moje konto/zarejestruj.
Proces rejestracji:
Gotowe! Ciesz się zakupami w naszym sklepie.
2. Czy muszę zarejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Nie, w celu złożenia zamówienia rejestracja nie jest konieczna.
3. Nie pamiętam hasła?
Istnieje możliwość przypomnienia hasła.
W tym celu należy w sekcji logowania kliknąć w "przypomnij hasło" i działać zgodnie z wyświetlanymi poleceniami.
4. Jak złożyć zamówienie?
Proces zamawiania:
Dziękujemy, zamówienie zostało złożone.
5. Co zrobić, gdy nie dotarł e-mail z potwierdzeniem zamówienia?
Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta info@besport.pl wpisując w tytule BRAK POTWIERDZENIA.
6. Jak zmienić dane do zamówienia?
Po zalogowaniu się proszę wybrać „Moje adresy”, dokonać zmiany, a następnie zapisać.
7. Jak anulować zamówienie?
W zakładce koszyk istnieje opcja usunięcia produktu, zamówienia. W przypadku chęci usunięcia zamówienia po jego potwierdzeniu proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta info@besport.pl.
8. W jaki sposób wybrać formę płatności?
Przy składaniu zamówienia można wybrać formę płatności (płatne przy odbiorze lub przelew). Wyboru dokonuje się poprzez zaznaczenie jednej z opcji.
9. Jak sprawdzić na jakim status zamówienia?
Należy się zalogować, przejść do zakładki "Moje zamówienia" i wybrać odpowiednie zamówienie.
10. Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Klient może wybrać następujące sposoby dostawy : wysyłka polecona ekonomiczna do 2 kg, wysyłka kurierska do 30kg, wysyłka kurierska pobraniowa do 30kg. W przypadku zamówień cięższych niż 30 kg nadajemy kilka paczek.
11. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, losowych np. trwającego okresu świątecznego wysyłka lub czas dostawy mogą wydłużyć się w stosunku do podawanego powyżej.
12. Co zrobić, gdy kurier przywiózł paczkę, a nie było nikogo w domu?
W takiej sytuacji kurier skontaktuje się z osobą zamawiającą przesyłkę, w celu ustalenia dnia i godziny dostarczenia paczki.W przypadku braku kontaktu prosimy skontaktować się z firmą kurierską Inpost podając nr przesyłki. Niniejszy numer można sprawdzić klikając na link w otrzymanej wiadomości informującej o wysyłce. W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej nr nadawczy jest podawany poprzez sms w dniu wysyłki.
13. Co jeśli przesyłka jest uszkodzona?
Przesyłkę należy sprawdzić pod względem ewentualnych uszkodzeń przy odbiorze. Jeżeli zostanie stwierdzone naruszenie niezbędne jest sporządzenie z dostawcą protokołu szkody.
Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki po jej uprzednim odbiorze u kuriera, klient obowiązany jest niezwłocznie poinformować nas o fakcie uszkodzenia na info@besport.pl wpisując w tytule USZKODZENIE zamówienie nr.
14. Jak wybrać odpowiedni produkt?
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wybraniem danego produktu, zachęcamy do kontaktu w Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 796-786-666 oraz na info@besport.pl.
15. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Internetowego BeSport?
Jesteśmy do dyspozycji pod numerem 796 786 666 od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8.00-16.00 z wyłączeniem świąt.
16. Jak zgłosić reklamację?
Można zgłosić reklamację mailowo na adres info@besport.pll w tytule wpisując REKLAMACJA zamówienie nr.
17. Jak usunąć konto w sklepie Besport?
W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 796-786-666 lub wysłać e-mail z prośbą o usunięcie konta na adres biuro@besport.pl.
UDZIELAMY PORAD
Jeżeli zastanawiasz się jak najlepiej dobrać suplementację i czego możesz potrzebować dla lepszych efektów lub zastanawiasz się jak dobrać dany rozmiar ubrania to zapraszamy do kontaktu na info@besport.pl 796-786-666. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8 do 16.