Pytania i odpowiedzi

1. Jak zarejestrować się?

Rejestracji dokonuje się na www.besport.pl  w zakładce Moje konto/zarejestruj.

Proces rejestracji:

  1.       Zapoznaj się z regulaminem, polityką prywatności i zaakceptuj go.
  2.       Podaj adres e-mail i wciśnij przycisk "załóż konto".
  3.       Wypełnij dane. Pola zaznaczone gwiazdką * są obowiązkowe.
  4.       Potwierdź podane informacje poprzez kliknięcie "załóż konto".
  5.       Nastąpi przekierowanie na podstronę twojego konta w sklepie besport.pl.

Gotowe! Ciesz się zakupami w naszym sklepie. 

2. Czy muszę zarejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie, w celu złożenia zamówienia rejestracja nie jest konieczna.

 

3. Nie pamiętam hasła?

Istnieje możliwość przypomnienia hasła.
W tym celu należy w sekcji logowania kliknąć w "przypomnij hasło" i działać zgodnie z wyświetlanymi poleceniami.

 

4. Jak złożyć zamówienie?

Proces zamawiania:

  1. Wybierz produkty poprzez dodanie do koszyka (żółty przycisk). Występuje możliwość wyboru smaków odżywek oraz rozmiarów ubrań i akcesoriów.
  2. Przejdź do koszyka, w którym znajdują się wcześniej wybrane produkty.  Można dokonać zmian poprzez usunięcie lub dodanie kolejnych towarów.
  3. Dokonaj wyboru sposobu dostawy.
  4. Dokonaj wyboru sposobu płatności.
  5. Wprowadź ewentualne uwagi w polu "Uwagi do zamówienia".
  6. Sprawdź dane wysyłkowe, a w przypadku braku wcześniejszej rejestracji wprowadź nowe dane.
  7. Zaakceptuj regulamin (jedynie w przypadku braku rejestracji).
  8. Zatwierdź zamówienie poprzez kliknięcie "zamów".
  9. Nastąpi przekierowanie zgodnie z wybraną formą płatności.
  10. Na podany adres e-mail prześlemy wysłane potwierdzenie zamówienia.
  11. Po opłaceniu zamówienia lub wyborze przesyłki płatnej przy odbiorze towar zostanie wysłany w przeciągu 3 dni roboczych.

Dziękujemy, zamówienie zostało złożone.  

 

5. Co zrobić, gdy nie dotarł e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta info@besport.pl wpisując w tytule BRAK POTWIERDZENIA.

 

6. Jak zmienić dane do zamówienia?

Po zalogowaniu się proszę wybrać „Moje adresy”,  dokonać zmiany, a następnie zapisać.

 

7. Jak anulować zamówienie?

W zakładce koszyk istnieje opcja usunięcia produktu, zamówienia. W przypadku chęci usunięcia zamówienia po jego potwierdzeniu proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta info@besport.pl.

 

8. W jaki sposób wybrać formę płatności?

Przy składaniu zamówienia można wybrać formę płatności (płatne przy odbiorze lub przelew). Wyboru dokonuje się poprzez zaznaczenie jednej z opcji.

 

9. Jak sprawdzić na jakim status zamówienia?

Należy się zalogować,  przejść do zakładki "Moje zamówienia" i wybrać odpowiednie zamówienie.

 

10. Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Klient może wybrać następujące sposoby dostawy : wysyłka polecona ekonomiczna do 2 kg, wysyłka kurierska do 30kg, wysyłka kurierska pobraniowa do 30kg. W przypadku zamówień cięższych niż 30 kg nadajemy kilka paczek.

 

11. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

  • Płatności przelewem -  wysyłka w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
  • Płatne przy odbiorze - wysyłka w ciągu 3 dni roboczych.
  • Towar wysyłamy tylko w dni robocze.
  • Czas dostawy uzależniony jest od rodzaju wysyłki. W przypadku poczty szacowany czas dostawy to 2-3 dni roboczych. Firma kurierska zobowiązuje się do dostawy przeciągu doby.

 

W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, losowych np. trwającego okresu świątecznego wysyłka lub czas dostawy mogą wydłużyć się w stosunku do podawanego powyżej.

 

12. Co zrobić, gdy kurier przywiózł paczkę, a nie było nikogo w domu?

W takiej sytuacji kurier skontaktuje się z osobą zamawiającą przesyłkę, w celu ustalenia dnia i godziny dostarczenia paczki.W przypadku braku kontaktu prosimy skontaktować się z firmą kurierską Inpost podając nr przesyłki. Niniejszy numer można sprawdzić klikając na link w otrzymanej wiadomości informującej o wysyłce. W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej nr nadawczy jest podawany poprzez sms w dniu wysyłki.

 

13. Co jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Przesyłkę należy sprawdzić pod względem ewentualnych uszkodzeń przy odbiorze. Jeżeli zostanie stwierdzone naruszenie niezbędne jest sporządzenie z dostawcą protokołu szkody.

Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki po jej uprzednim odbiorze u kuriera, klient obowiązany jest niezwłocznie poinformować nas o  fakcie uszkodzenia na info@besport.pl wpisując w tytule USZKODZENIE zamówienie nr.

 

14. Jak wybrać odpowiedni produkt?

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wybraniem danego produktu, zachęcamy do kontaktu w Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 796-786-666 oraz na info@besport.pl.

 

15. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Internetowego BeSport?

Jesteśmy do dyspozycji pod numerem 796 786 666 od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8.00-16.00 z wyłączeniem świąt.

 

16. Jak zgłosić reklamację?

Można zgłosić reklamację mailowo na adres info@besport.pll w tytule wpisując REKLAMACJA zamówienie nr.

 

17. Jak usunąć konto w sklepie Besport?

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 796-786-666 lub wysłać e-mail z prośbą o usunięcie konta na adres biuro@besport.pl.



UDZIELAMY PORAD

Jeżeli zastanawiasz się jak najlepiej dobrać suplementację i czego możesz potrzebować dla lepszych efektów lub zastanawiasz się jak dobrać dany rozmiar ubrania to zapraszamy do kontaktu na info@besport.pl 796-786-666. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8 do 16.