SPORT DEFINITION CAFFEINE 200 ENERGY 120 kap

  • Wysoka dawka kofeiny w jednej porcji (200mg).
  • Wygodna forma suplementacji - kapsułki.
  • Zapewnia szybki zastrzyk energii do działania.
  • Poprawia skupienie i koncentrację.
  • Przyczynia się do szybszej regeneracji powysiłkowej.

This product is no longer in stock

25,00 zł

Przykro nam ale obecnie nie posiadamy tego produktu.
Możesz wybrać inny typ z rozwijanej listy.

Miewasz słabsze dni, podczas których nie masz siły nawet podnieść kubka z wodą? Rozwiązaniem Twoich problemów jest właśnie ten preparat, który w każdej porcji dostarcza
aż 200mg czystej kofeiny! Zapewnia szybki zastrzyk energii, która postawi Cię na nogi. Najwyższa jakość w okazyjnej cenie!

Sport Definition Caffeine 200 ENERGY jest znakomitym preparatem, którego zastosowanie przekłada się na znaczną poprawę witalności oraz lepszą koncentrację i skupienie podczas treningu bądź przygotowań do egzaminów. Kofeina jest niezwykle popularną substancją o bardzo szerokim wpływie na organizm ludzki. Pod względem chemicznym zaliczana jest do związków organicznych, a konkretnie alkaloidów purynowych. Występuje naturalnie w herbacie i kawie, jednak jej stężenia nie są w nich najwyższe.

KOFEINA W SPORCIE

Kofeina stymuluje ośrodkowy układ nerwowy dzięki czemu ogranicza poczucie zmęczenia fizycznego i jest w stanie przywrócić jasność umysłu w okresie osłabienia. Przyczynia się także do podniesienia termogenezy organizmu poprzez przyśpieszenie metabolizmu – jest to dobra wiadomość dla osób dbających o swoją formę. Wprowadzenie kofeiny do suplementacji może znacznie poprawić osiągi sportowe, a jeżeli zostanie przyjęta w towarzystwie węglowodanów to przekłada się szybszą regenerację utraconego podczas treningu glikogenu w mięśniach.

UWAGA: Jeżeli trening trwa około godzinę wskazane jest przyjęcie kofeiny w towarzystwie elektrolitów i niewielkiej ilości węglowodanów – pozwoli to na ograniczenie wypłukiwania minerałów.

Prowadzone były badania na sportowcach, a konkretnie biegaczach pod kątem wpływu kofeiny na uzyskiwane przez nich efekty. Wyniki były jednoznacznie pozytywne: kofeina podana około godzinę przed treningiem poprawia wytrzymałość oraz wydolność wysiłkową organizmu sportowca.

CIEKAWOSTKA: Kofeina może mieć wpływ na stabilizację poziomu glukozy we krwi, a tym samym na „gospodarkę energetyczną” organizmu. Utrzymanie jej odpowiednio wysokiego stężenia warunkuje brak spadku sił podczas treningu. Dodatkowo wykazano, że wpływa na ograniczenie poziomu kwasu mlekowego w pracujących intensywnie mięśniach. Prowadzone są także badania nad ograniczeniem przez nią bolesności mięśni związaną z mikrourazami (z ang. DOMS).

DAWKOWANIE KOFEINY

Podobnie jak w innych przypadkach nie ma sensu stosowanie horrendalnych dawek kofeiny (czasem można spotkać się z dawkami nawet 600mg). Oczywiście jest to zależne od wagi organizmu i stopnia zaawansowania sportowca. Zgodnie z literaturą naukową dawka jednorazowa powinna oscylować między 3mg, a 6mg kofeiny na kilogram masy ciała (powyżej 9mg może przynieść więcej szkód niż korzyści). Zatem dawka 200mg w omawianym preparacie nie jest dziełem przypadku, a wynika wprost z doniesień naukowych. Taka dawka zapewnia poprawę wydolności oraz wytrzymałości mięśni przy braku jakichkolwiek skutków ubocznych.

KOFEINA, A BEZPIECZEŃSTWO

Jeżeli nie masz problemów z ciśnieniem tętniczym, nie musisz obawiać się kofeiny i z powodzeniem możesz ją wprowadzić do swojej suplementacji. Warto zwrócić uwagę na ogólną ilość kofeiny jaka jest dostarczana do organizmu z różnych źródeł bowiem łatwo można doprowadzić do zapchania się receptorów co przełoży się na odczuwalnie słabsze działanie. Jeżeli już do tego dojdzie to zamiast ciągle zwiększać dawkę kofeiny najlepszym wyborem będzie jej odstawienie na 7 może 14 dni by doszło do oczyszczenia wspomnianych wcześniej receptorów.

DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ KOFEINĘ – PODSUMOWANIE:
– stosowanie kofeiny w postaci tabletki zapewnia silniejsze działanie niż wypicie kawy,
– niezależnie czy porcja kofeiny zostanie podana 20 minut przed treningiem czy godzinę, ostateczny efekt będzie podobny
– optymalna dawka mieści się między 3mg do 6mg, która pozwala na poprawę wydolności i wytrzymałości organizmu na obciążenia fizyczne,
– stosowanie kofeiny przekłada się na poprawę czujności, koncentracji i umiejętności skupienia,
– zgodnie z najnowszymi doniesieniami (badania nadal trwają) podkreślany jest wpływ kofeiny na szybszą syntezę glikogenu podczas regeneracji powysiłkowej.

SPORT DEFINITION CAFFEINE 200 ENERGY – POTĘŻNA DAWKA ENERGII ZAMKNIĘTA W KAPSUŁKACH!

Zalecane Spożycie

Przyjmować 1 kapsułkę dziennie, nie rozgryzając, popijając odpowiednią ilością płynu.

Składniki

Kofeina, substancja wypełniająca (celuloza mikrokrystaliczna), substancja przeciwzbrylająca (sole magnezowe kwasów tłuszczowych), otoczka kapsułki [żelatyna, barwnik (dwutlenek tytanu)].

Tabela Odżywcza

Wartość odżywcza 
Porcja:1 kapsułka
Ilość porcji:120
Zawartość w:1 kapsułce
Kofeina200 mg

Zobacz także