Pytania i odpowiedzi

1. Jak zarejestrować się ?

Rejestracji dokonuje się na www.besport.pl  w zakładce Moje konto/zarejestruj.

Proces rejestracji:

  1. Podaj adres e-mail
  2. Wprowadź własne hasło oraz powtórz czynność poniżej.
  3. Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go.
  4. Potwierdź podane informacje poprzez kliknięcie "zarejestruj".
  5. Otwórz swoją skrzynkę pocztową zgodną z podaną na www.besport.pl.
  6. Odbierz wiadomość od info@besport.pl.
  7. Kliknij "Potwierdź rejestrację", zgodnie z treścią otrzymanej wiadomości.
  8. Nastąpi przekierowanie na stronę Be Sport.
  9. Wprowadź dane niezbędne do kontaktu oraz realizacji transakcji.

Dziękujemy, rejestracja jest kompletna. 

 

2. Czy muszę zarejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie, w celu złożenia zamówienia rejestracja nie jest konieczna.

 

3. Nie pamiętam hasła?

Istnieje możliwość przypomnienia hasła.
W tym celu należy w sekcji logowania kliknąć w "przypomnij hasło" i działać zgodnie z wyświetlanymi poleceniami.

 

4. Jak złożyć zamówienie?

Proces zamawiania:

  1. Wybierz produkty poprzez dodanie do koszyka (żółty przycisk). Występuje możliwość wyboru smaków odżywek oraz rozmiarów ubrań i akcesoriów.
  2. Przejdź do koszyka, w którym znajdują się wcześniej wybrane produkty.  Można dokonać zmian poprzez usunięcie lub dodanie kolejnych towarów.
  3. Dokonaj wyboru sposobu dostawy.
  4. Dokonaj wyboru sposobu płatności.
  5. Wprowadź ewentualne uwagi w polu "Uwagi do zamówienia".
  6. Sprawdź dane wysyłkowe, a w przypadku braku wcześniejszej rejestracji wprowadź nowe dane.
  7. Zaakceptuj regulamin (jedynie w przypadku braku rejestracji).
  8. Zatwierdź zamówienie poprzez kliknięcie "zamów".
  9. Nastąpi przekierowanie zgodnie z wybraną formą płatności.
  10. Na podany adres e-mail prześlemy wysłane potwierdzenie zamówienia.
  11. Po opłaceniu zamówienia lub wyborze przesyłki płatnej przy odbiorze towar zostanie wysłany w przeciągu 3 dni roboczych.

Dziękujemy, zamówienie zostało złożone.  

 

5. Co zrobić, gdy nie dotarł e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta biuro@besport.pl wpisując w tytule BRAK POTWIERDZENIA.

 

6. Jak zmienić dane do zamówienia?

Po zalogowaniu się proszę kliknąć „Moje konto” następnie „Moje dane” i dokonać zmiany, zapisać.

 

7. Jak anulować zamówienie?

W zakładce koszyk istnieje opcja usunięcia produktu, zamówienia. W przypadku chęci usunięcia zamówienia po jego potwierdzeniu proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

 

8. W jaki sposób wybrać formę płatności?

Przy składaniu zamówienia można wybrać formę płatności (płatne przy odbiorze lub przelew). Wyboru dokonuje się poprzez zaznaczenie jednej z opcji.

 

9. Jak sprawdzić na jakim status zamówienia?

Należy się zalogować,  przejść do zakładki "Historia" i wybrać odpowiednie zamówienie.

 

10. Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Klient może wybrać następujące sposoby dostawy : wysyłka polecona ekonomiczna do 2 kg, wysyłka kurierska do 30kg, wysyłka kurierska pobraniowa do 30kg. W przypadku zamówień cięższych niż 30 kg nadajemy kilka paczek.

 

11. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

- Płatności przelewem -  wysyłka w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

- Płatne przy odbiorze - wysyłka w ciągu 3 dni roboczych.

- Towar wysyłamy tylko w dni robocze.

- Czas dostawy uzależniony jest od rodzaju wysyłki. W przypadku poczty szacowany czas dostawy to 2-3 dni roboczych. Firma kurierska zobowiązuje się do dostawy przeciągu doby.

 

W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych np. brak informacji odnośnie rozmiaru ubrania lub trwającego okresu świątecznego wysyłka lub czas dostawy mogą wydłużyć się w stosunku do podawanego powyżej.

 

12. Co zrobić, gdy kurier przywiózł paczkę, a nie było nikogo w domu?

W takiej sytuacji kurier skontaktuje się z osobą zamawiającą przesyłkę, w celu ustalenia dnia i godziny dostarczenia paczki.W przypadku braku kontaktu prosimy skontaktować się z firmą kurierską Siódemka.

 

13. Co jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Przesyłkę należy sprawdzić pod względem ewentualnych uszkodzeń przy odbiorze. Jeżeli zostanie stwierdzone naruszenie niezbędne jest sporządzenie z dostawcą protokołu szkody.

Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy dokładnie wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki po jej uprzednim odbiorze u kuriera, klient obowiązany jest niezwłocznie poinformować nas o  fakcie uszkodzenia na biuro@besport.pl wpisując w tytule USZKODZENIE zamówienie nr.

 

14. Jak wybrać odpowiedni produkt?

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wybraniem danego produktu, zachęcamy do kontaktu w Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 796-786-666.

 

15. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Internetowego BeSport?

Jesteśmy do dyspozycji pod numerem 796 786 666 od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8.00-16.00 z wyłączeniem świąt.

 

16. Jak zgłosić reklamację?

Można zgłosić reklamację mailowo na adres biuro@besport.pl w tytule wpisując REKLAMACJA zamówienie nr.

 

17. Jak usunąć konto w sklepie Besport?

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 796-786-666 lub wysłać e-mail z prośbą o usunięcie konta na adres biuro@besport.pl.