TREC VIT. D3+K2 (MK-7) 60 cap

WSPIERA SYSTEM KOSTNY, UKŁAD ODPORNOŚCIOWY ORAZ MIĘŚNIOWY

  • Utrzymanie prawidłowej struktury kości
  • Naturalne wzmocnione działanie obu witamin
  • Wspomaganie krzepnięcia krwi

30,40 zł

DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ WITAMINĘ D3?

WITAMINA D3 JEST JEDNYM Z ELEMENTÓW STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ DIETOTERAPII NA KAŻDYM POZIOMIE ZAWANSOWANIA TRENINGOWEGO.

Nigdy nie powinniśmy zaczynać  planowanie etapów suplementacyjnych bez sprawdzenia poziomu vit D3 oraz ustalenia minimalnego poziomu we krwi niezbędnego dla naszych efektów treningowych lub zdrowotnych. Jak widać powyżej,  wpływa ona na wiele aspektów pracy całego organizmu i trudno szukać substancji działające w bardziej plejotropowym zakresie. Witamina D3 w pełni wpisuję się w konwencje substancji działającej holistycznie na nasz organizm i zawsze powinna stanowić element stałej suplementacji.

DLACZEGO WITAMINA D3 JEST TAK WAŻNA?

Przede wszystkim witamina D3 wspomaga wchłanianie wapnia i fosforu a co za tym idzie przyczynia się do zdrowia naszych kości i stawów. Bierze ona również udział w procesie wzmacniania. Kolejne badania wskazują, że Witamina D3 ma ogromny wpływ na nasz układ odpornościowych chroniąc organizm przed wszelkiego rodzaju baketriami i infekcjami. Bardzo często niedobór witaminy D3 to przyczyna wielu niebezpiecznych chorób.

CZY PRZEBYWANIE NA SŁOŃCU POZWALA DOSTATECZNIE UZUPEŁNIĆ POZIOM VIT D3?

Odpowiedź brzmi nie. W szczególności dotyczy to strefy klimatycznej w jakiej znajduje się Polska. Po pierwsze, przez większość roku nasz klimat nie pozwala nam na ekspozycje słoneczną(duże zachmurzenie, deszcze, zaniczyszenia powietrza w szczególności w okresie zimowo-jesiennym). Po drugie w okresie letnim musielibyśmy wystawiać codziennie na ekspozycję słoneczną 18% naszego ciała, odsłonięte ramiona i częściowo nogi, na minimum 15 minut. Dodatkowo osobom z ciemną karnacją znacznie trudniej uzupełnia się poziom Witaminy D3 za pomocą promieni słonecznych.

CZY MOŻNA UZUEPŁNIĆ WITAMINĘ D3 Z POŻYWIENIA?

Istnieje wiele produktów zawierających spore dawki witaminy D3, są to między innymi tłuste ryby takie jak węgorz, makrela czy łosoś. Problemem może być jednak ilość danego produkty jaką musielibysmy spożyć żeby uzupełnić dzienną dawkę witaminy D3. Dla przykładu: musielibyśmy zjeść 100g węgorza, 60 jaj lub kilka kilogramów żółtego sera. Tak więc jest to możliwe lecz bardzo trudne.

Zobacz także